duminică, 14 februarie 2010

Gânduri expirate

Nu, nu scriu de la niciun restaurant fastuos. Nu am de gând să merg. Nu îmi place. Şi nu ma refer la mersul pe la restaurante fastuoase (că asta îmi place...) ci la sărbătoare în sine.
Nici nu ştiu ce mă deranjează, practic la sărbătoarea asta lacrimogenă. Să fie faptul că nu e românească? Nu prea are cum, pentru că eu nu sunt nici patrioată, nici naţionalistă... în concluzie, excludem gândul ăsta. Şi, până la urmă, cu cât mai multe sărbători, cu atât mai bine! Din partea mea, n-are decât să fie tot timpul sărbătoare! Atât timp cât nu se ceartă şi nu se bate nimeni, eu cred că e de bine.

Dacă stau şi mă gândesc mai bine, cred că ştiu de ce nu-mi place Sfântul Valentin... Niciodată nu găseşti un loc decent prin localuri, în care să bei liniştit o cafea. Iar dacă ai norocul extraordinar de a nimeri în localul respectiv, tocmai când se ridică de la masa vreun cuplu, tot nu e bine, nu atât timp cât eşti agorafob, claustrofob sau orice altceva care se termina cu fob, pentru că mesele vor fi ca lipite. Aşa... cam ca la nuntă. Eventual te poţi împrieteni cu tot localul, pentru că oricum auzi toate discuţiile de la mese. Situaţie la care, patronul îşi freacă palmele de fericire. Măcar pentru el, e un lucru bun.
Acum e momentul să se servească sucuri expirate, cafele refăcute din zaţ, ape plate de la robinet. Clientul suportă mult mai multe într-o zi ca asta! Faci orice, ca să nu îţi ţii jumătatea în casă, de Sfântul Valentin şi să eviţi aterizarea cratiţei de teflon în figură...

Şi nu, deşi nu-mi place în ce s-a transformat ziua de 14 Februarie (dintr-o zi normală... într-un haos total), nu sunt împotriva ei. Pentru că nu pot să tai şi să împuşc eu tot ce nu-mi place. Cu toate că azi nu sărbătoresc nimic, nu am să merg nici la un Anti-Valentine Party.
Oamenii care organizează party-uri de genul nu pricep un lucru. Prin a pune un anti, în faţa unui cuvânt, nu îl desfiinţezi, ci îl scoţi în evidenţă, îi dai putere, îi subliniezi importanţa.
În conluzie, stau cuminte acasă şi aştept să treacă.

4 comentarii:

  1. Eu nu am avut nimic de-a face cu Ballantines Day. A fost poate o zi de fapt noapte ca oricare alta. Am putut să mă desfăşor la dans într-un club fără să-mi pese foarte tare de pupăcioşii din preajmă:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu pot sa inteleg de ce atitudinea asta

    RăspundețiȘtergere
  3. m: fiecare e liber sa aiba propriile pareri si gusturi

    RăspundețiȘtergere

Give ya best shot!