marți, 16 iunie 2009

Maiko


Se vede treaba ca blogul asta al meu se transforma incet, dar sigur intr-o salata de fotografii, aberatii, desene si pareri personale. Cat m-as fi chinuit sa nu-l fac personal, nu m-am putut abtine. Bineinteles, pot si mai personal de atat, insa nu aveti voi norocul asta.

Cat despre postarea de astazi, e un desen mai vechi, la care m-am chinuit o zi intreaga (nu-mi ieseau culorile si umbrele asa cum vroiam eu).
Poate intr-o buna zi am sa-l refac, sau poate am sa transpun totul intr-o fotografie... cine stie.

Cat de curand, am sa postez si desenele cu care noi, Hammerstrike Inc. (R.I.P.) am participat la Olimpiadele Comunicarii de anul acesta. Acum ca Olimpiadele s-au incheiat, si nu e nici un pericol ca cineva sa ne fure ideea :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Give ya best shot!