luni, 3 noiembrie 2008

Doi





Ieri, ciudata zi ieri...
Primesc urmatorul mail:


-----Inline Attachment Follows-----

Salut, Diana!

In urma tragerii la sorti pentru concursul organizat de (Cenzurat)
ai castigat o invitatie la concertul ANTIMATTER din Bucuresti.
Te voi contacta cu putin timp inainte de eveniment pentru a stabili
modalitatea de
intrare in posesie a invitatiei.
Invitatia este pentru o singura persoana si nu este transmitibila.
Pentru orice intrebare nu ezita sa ma contactezi la datele de mai jos.


Bun, bun... spun eu. Ma scarpin in crestetul capului si incerc sa-mi amintesc cand anume am participat eu la concursul asta, si... dupa o tragere de par a memoriei, imi aduc aminte. Care era tot spilul? Domnii cu pricina dadeau o invitatie la trupa ANTIMATTER, de care eu sincer sa va spun nici nu auzisem, d-apoi sa mai stiu si raspunsul la intrebarea pe care ei o adresau ca sa castigi invitatia.
Cu toate acestea, am dat un search Google, si am aflat raspunsul. Nici macar nu m-am obosit sa rescriu raspunsul si am actionat, ca o puturoasa ce sunt, cu vesnica copy-paste.
Si iata, oameni buni, am castigat. O invitatie de o singura persoana la o trupa de care nu-mi pasa, a carui concert este intr-o zi pe care eu nu o cunosc.

Ma voi duce? Daca sunt prin zona... poate ;))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Give ya best shot!