marți, 6 septembrie 2011

Domenii .ro ieftine!

Cam gata cu era blogspot-ului sau a wordpress-ului, ambele gratuite. Gaaaata, de acum omul vrea siguranță, vrea gazduire web, vrea amabilitate, vrea... profesionalism. Tocmai de aia, s-au dezvoltat ca pe bandă rulantă firmele ce oferă blog-uri și site-uri ”la cheie”. Câteva click-uri ușoare, et voila! Totul e absolut gata! 

Ei, și cum ziceam, concurența este mare, tocmai de aia, eu ma bazez foarte mult că cei de la AcipHosting fac o treabă bună. Unul din motive e tocmai oferirea total gratuită a serviciului SolusVM! Solus VM este un panou de control pentru cei ce își comandă VPS, un panou de control pe care il oferă foarte puține companii de web hosting, deoarece este pe licență. Sincer, eu nu am mai intâlnit pe nicăieri o astfel de ofertă, pentru că, de regulă chestiile astea costa extra. Cu toate astea, iată ca se poate și la noi să se facă treabă bună și seriosă. 

Revenind la domenii, ei bine, domeniile .ro sunt la mare căutare în zilele noastre, pentru că sună extrem de oficial. Dar, ce ne facem că ele costă! Ei bine, apelăm fain-frumos la firma menționată mai sus, et voila! Lucrurile sunt ca și rezolvate! Cu doar 28 euro beneficienzi de propriul tău domeniu .ro pe viață! Firește, îl poți cumpăra și pe perioade mai mici de atât, dar, în definitiv, mult mai avantajos e să-l iei de tot, să fie al tău în toată puterea cuvântului.

De asemenea, iată ce mai spun cei de la AcipHosting:

Comanda un domeniu.ro impreuna cu un pachet de gazduire, foloseste cuponul promotional promoro si beneficiezi de o reducere de 18.97 lei din valoarea finala.

Eu, știți că m-am trecut pe domeniu, în sensul că rulez două bloguri în paralel, însă, cel pe care scriu prostii e Octo Cat. Asta pentru că îmi place pe domeniu! Se merită pe domeniu! Acolo e miezul. 
 

2 comentarii:

  1. Acest site web este de fapt o plimbare prin pentru toate informatiile pe care le dorit despre acest lucru şi nu ştiu pe cine să întreb. Glimpse aici, si vei descoperi cu siguranta ea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu de multe ori nu fac comentarii pe bloguri, dar blog-ul dvs. are o astfel de metodă şi de model de scris, că nu am de ales decât să remarc aici. Nisa prezinte, păstraţi-l în sus.

    RăspundețiȘtergere

Give ya best shot!