marți, 27 septembrie 2011

Cissmarket.ro

Într-o lume în care toate se schimbă, iată că și cei de la CISS Market au ales să schimbe ceva pe la ei pe site. Ei, și în ordinea asta de idei, iată că mă apuc să îl puric puțin, așa cum știu eu mai bine. 

În primul rând aș vrea să menționez că îmi place extrem de mult look-ul. În sensul că avem de-a face cu un site bine construit, clar la o primă vedere și extrem de vizualizabil. La ce mă refer când zic vizualizabil? Ei, bine, mă refer la faptul că dispune de un disign destul de curat, nu avem de-a face cu icoane înghesuite și de multe culori care ar putea să acapareze o eventuală atenție dintr-o parte în altă parte. 

În aaaltă ordine de idei, îmi place faptul ca pe site există tutoriale. Mai ales pentru cei ce habar nu au cum să utilizeze un website cât și opțiunile de care dispun cei de la CISS. Vi-o dau spre un prim exemplu pe mama mea. Ea ar căuta vrute și nevrute pe internet, și, categoric că uneori mă apucă strechea să îi povestesc mereu unde să facă și cum să facă. Ca să nu mai pomenesc faptul că mai nou e pasionată și de imprimante. Dacă eu nu o ajut să-și găsească informațiile de care are nevoie, ș-i le găsește singură pe site-ul celor de la Ciss Market. 

În plus, cam mi-ar trebui și mie un refill. Ce-i de făcut? Păi, mă interesez ce-i de făcut tot de pe site-ul celor de la Ciss Market, firește!

Așa că, nu am ce reproșa, serios că nu! Zic doar că e un site bine făcut, un site la cheie ce oferă cam tot ce ar vrea să știe despre refill, imprimante și altele lucruri asemea, celor ce sunt interesați de domeniu, și nu numai.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Give ya best shot!