vineri, 14 august 2009

Intamplari din maxi-taxi

Nu stiu cum se face ca numai eu am parte de evenimente citadine picante. Certuri in mijloacele de transport in comun, certuri pe scara blocului, agitatie si calcare in picioare prin hypermarket-uri...
Da stiu, sunt o norocoasa!

Bun... prima poveste!

Eram acum trei zile in maxi-taxi, mergeam spre un anume hypermarket. Cand sa cobor, aud vocea soferului.
-Dumneavoastra... dumneavoastra n-ati platit...
Cum domnu' se uita in directia mea, ii spun:
-...eu?!
-Nu, domnisoara, dansii doi din fata dumneavoastra!
In fata mea, erau doi indivizi, trecuti de toate tineretile posibile, ce se chinuiau sa coboare din maxi-taxi.
Auzind asta, cel din urma zice zeflemitor catre primul individ, ajuns deja la intrarea in hypermarket:
-I-auzi bai Vasile, ce zice dom' sofer... cica n-am platit...
-Da-l ba'in aia a masii! Am muncit o viata intreaga! Ce? I-am cerut de mancare in maxi-taxi? Doar n-am o suta de kile...


Morala? Cine n-are batrani, sa-si doreasca tinerete vesnica!


A doua poveste:


Veneam aseara acasa, de la acelasi hypermarket. La iesire, am observat un maxi-taxi ce tocmai se pregatea sa plece. Avand in vedere ora tarzie, am marit pasul, si m-am grabit sa il prind, fiind posibilitatea sa fie ultimul, nu era sa risc sa merg pe jos.
Aproape de maxi-taxi, un domn ce isi parcase masina in statie, isi transfera de zor cumparaturile din carut, in portbagaj. Cat de frumos am putut eu, i-am zis:
-Nu va suparati, va puteti da carutul putin, ca sa pot urca in maxi-taxi?
Cu aceasi zeflemea din povestea de mai sus, domnul imi spune:
-Asea... si eu cand imi pun cumparaturile in masina?
Atat mi-a trebuit!
-Auzi ba' nesimtitule, daca scap maxi taxi, ma duci tu acasa? Ai vrut sa parchezi masina la gura hypermarketului? Pai nici nu-i de mirare ca ai burta aia, daca ti-e lene sa te deplasezi.
Cu cea mai mare scarba posibila, isi da carutul la o parte, doar atat cat sa pot trece pe cant.


Morala? Il cer in casatorie pe domnul artagos.

A treia poveste:

(continuarea celei de-a doua povesti)
Eram in maxi taxi. Acelasi maxi taxi. La urmatoarea statie, urca o familie de trei: mama, tata si copil. Mama obisnuita, tatal la fel de anost, copilul de inaltimea mea, dublu la greutate, la vreo doispe-treispe ani.
Capul familiei, merge sa plateasca soferului pentru toti. Ii da 2lei. (cursa este 1leu). Soferul se uita ciudat la bani si ii zice:
-Da' nu va suparati, sunteti trei!
-Care trei, dom'le?
-Dumneata, sotia si baiatul.
-Baiatul? Da' e copil, dom'le!


Morala? Am sa zic ca am sapte ani, de acum.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Give ya best shot!