joi, 14 mai 2009

Oameni de 1,99 lei


Blogul de astazi este tot despre mine. Nu e un blog frumos, dar e sanatos, pentru buzunarele voastre.
Am avut parte de multe acte de nesimtire din partea taximetristilor, pana acum, dar ce mi s-a intamplat astazi, intrece orice limita.
Asa ca, va rog, cititi, si luati aminte!
Nu credeam sa existe atata nesimtire, insa uite ca exista.
Cum asteptam astazi un taxi sa ma duca acasa, pe mine si pe cele trei sacose grele ale mele, si cum nici un taxi din firmele des folosite de mine nu se arata la orizont, am hotarat sa ma urc in taxiul unui domn, angajat al unei alte firme, relativ cunoscuta si aceasta, insa nefolosita de mine pana acum. Desi sunt destul de sceptica in a incerca lucruri noi, citind pe caroseria taxiului 1,39/km, am zis ca ar fi cazul sa incerc ceva nou.
Dand ziua buna soferului, am urcat fericita in masina acestuia.
Marea mi-a fost mirarea sa observ ca taximetrul acestuia afisa 1,99/km. In prima instanta, am zis ca trebuie sa fie ceva in neregula cu ochelarii mei de vedere, asa ca, am decis sa-l intreb pe acest domn cat e tariful.

-1,99/km, donsoara...
-1.99? Dar de ce scrie pe masina dumneavoastra 1.39?
-Pentru ca astazi s-a schimbat tariful si nu avem stickere.
-Ah, serios? Si nu puteati mazgali cu pixul, cu ceva... sau... sa le dezlipiti, ca sa nu induceti lumea in eroare?
-...
-Va rog frumos sa ma lasati aici... Si asteptati-va la un control, si la amenzi grase, sarlatanilor!

Am iesit, nervoasa. Dandu-i in cei 2 km cat i-as fi dat pe jumate de drum parcurs pana acasa, in mod normal.

Asta cu siguranta nu va ramane asa, probabil ca voi da telefoanele necesare, pentru ca domnii de la firma galateana de taxi, ALBERTINI, sa se invete minte sa mai umble cu smecherii de 2 lei, sau mai bine zis de 1,99!

Pe voi va rog sa fiti mai atenti de acum incolo, si sa intrebati soferul de tarif, sa nu va treziti ca mine, ca vi se ia un tarif mai mare si ca cel bucurestean.

Sa va reamintesc ca media e 1,35 lei/km, domnilor patroni de firme de taximetrie? Sa va amintesc, ca e ILEGAL sa afisati un pret si sa practicati altul?

Sa va amintesc ca va sapati groapa singuri? ...Va dati si singurei seama de ce...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Give ya best shot!